Ve fitku: tvrdý trénink začíná!

Ve fitku: tvrdý trénink začíná!

Markéta, Alena a Petra na sobě začaly poctivě dřít a kila už jdou dolů! Co pro to dělají? Jedí zdravě a chodí cvičit 5krát týdně! Připojte se i vy...

 

 

Mazat se zeštíhlujícími gely proti celulitidě a dodržovat zdravý jídelníček k hubnutí a formování postavy nestačí. Je třeba hýbat se. Zkrátka cvičit, cvičit a cvičit! Na zpevnění  postavy, shazování kil a nabírání svalů je docela jednoduchý recept – chodit cvičit do fitness centra. Ono se to snadno řekne, ale splnit to už je náročnější, že?

O tom už vědí své tři vybrané účastnice naší proměny. Ty už totiž začaly pravidelně chodit do fitness klubu Hanky Kynychové, kde je čeká náročný trénink.
 
Ale pěkně od začátku: Alena, Petra a Markéta sebraly odvahu a vyrazily do fitka na první setkání s trenérem Michalem Dolejšem. Ten holkám nejdříve vysvětlil, jak bude jejich společné tříměsíční cvičení vypadat, pak je provedl fitness centrem Hanky Kynychové a následně se přemístili do sálu, kde došlo k obávanému měření.
 
Kromě klasiky prsa-pas-boky a váha bylo potřeba zjistit obvody svalů a množství podkožního tuku. Aby bylo za tři měsíce s čím srovnávat. Všem třem holkám trenér změřil obvody krku, bicepsů, předloktí, stehen i lýtek a také množství tuku na krku, pod prsy, na břiše, na stehnech, pod lopatkou i třeba ve žvýkacích svalech.

Dobral se těchto výsledků:

Markéta má podkožního tuku 35, 9 %, což vzhledem k její váze 64 kg znamená asi 22, 5 kg tuku.

Petra má v těle 34 % podkožního tuku, což u její váhy 63 kg znamená 21 kg tuku.

Aleně trenér naměřil 38 % podkožního tuku, u její váhy 82 kg to je zhruba 31 kg tuku.

Holky se dozvěděly, že by se množství podkožního tuku mělo dostat pod 20 kg. Důležité je myslet na to, že svaly jsou značně těžší než tuk! To znamená, že cvičením můžeme shodit třeba 3 kg tuku a následně nabrat 5 kg svalů – proto se neděste, když pravidelným cvičením váha nepůjde dolů, ale třeba i nahoru. Důležité je, abychom se zbavily tuku!
 
Po měření se holky s trenérem přesunuli k rozvrhu fitness klubu, aby společně sladili cvičební program. Možná tak trochu doufaly, že trénink nebude příliš náročný, ale to se pěkně zmýlily! Trenér Michal jim totiž nechal volno pouze ve středu a v sobotu, do fitka holky musí chodit 5krát týdně!

Jaký je jejich týdenní cvičební program?

Pondělí – Step aerobic pod vedením Hanky Kynychové
Úterý – posilovna s Michalem
Středa – volno
Čtvrtek – posilovna s Michalem
Pátek – Fitbally pod vedením Hanky Kynychové
Sobota – volno
Neděle – Spinning s trenérem Radkem
 
Pokud se chcete s holkami osobně setkat a společně si zacvičit, pak navštivte Fitness club Hanky Kynychové. Více na www.fitness-kynychova.cz.

Co nás v proměně čeká dál?

Trenér Michal pro vás všechny připravuje cvičební program do posilovny, kterým se budete moct řídit, abyste efektivně formovaly svoje postavy. Chystáme pro vás video reportáž právě z fitness centra, abyste samy viděly, jak na sobě naše holky makají.

 Nejen jim, ale vám všem držím palce a přeji pevnou vůli!
Petra
Jméno: Heslo:

Diskutované články

Kudrnaté, rovné nebo rozcuchané? Zvolte účes, který vám sedí

Kudrnaté, rovné nebo rozcuchané? Zvolte účes, který vám sedí

Pokud šaty dělají člověka, pak vlasy dělají obličej. Dokreslují ho, hrají si s ním pomocí střihu a barev. Společně s krásně upravenými vlasy, hezkým oblečením a střízlivým make-upem vytvoříte jednotu, které se říká krása.

Online setkání: Ptejte se psycholožky

Online setkání: Ptejte se psycholožky

V dalším online setkání máte možnost ptát se naší psycholožky PhDr. Kateřiny Stibalové. Paní doktorka bude na vaše dotazy v diskuzi odpovídat postupně.

Pomerančová kůže - trest za pohodlí?

Pomerančová kůže - trest za pohodlí?

Říká se jí celulitida, odborně dermopanikuloza. Označení pomerančová kůže je jemnější, ale jedná se o jedno a totéž – tuk hromadící se pod pokožkou jako sražený tvaroh.

Aktuálně z blogů

Diskuzní fórum